tiistai 28. helmikuuta 2017

Päiväkirja 28.2.2017 (Paska Tuuri)

15:00
Tänään oli taas ryhmässä käynti. En kirjoittanut mitään ennen sinne menoa, koska heräsin niin myöhään, että en edes suihkussa ehtinyt käydä. Oli hieman saastainen olo siellä, mutta ei voi mitään. Yleensä jos olen jonnekkin menossa, käyn ensin suihkussa. Ryhmä ei enää jännittänyt, mutta minulla on ollut levoton olo eilisestä saakka ja ei ollut mukava istua tuntia putkeen paikoillaan. Ja aamulla koin pettymyksen. Olin ihan huomisessa ja menin aamulla playstation storeen siinä toivossa, että saisin ostettua uuden pelin. Mutta olin väärässä päivässä, ja se peli ilmestyykin vasta huomenna. Sitä pelatessa meneekin sitten taas ainakin viikko.

Ja tuosta taustakuvasta vielä sen verran, että tuo graffittiseinä kuva ei ole minun ottamani/muokkaamani. Se on Bloggerin oma kuva jonka voi laittaa taustalle jos haluaa. Se sytkäri kuva oli minun ottamani, mutta en saanut sitä kohilleen, joten otin tuolta valmiin taustakuvan. Edes kaverini, joka tekee koulussa noita koodaus juttuja, ei saanut kuvaa kohdalleen, koska Blogger.

Tilaamani kengät tulivat ja tietenkin ne ovat pienet. Eiku taas vaan sähläämään palautuksien kanssa. Onneksi se on Zalandossa vielä suht helppoa. Kengät menivät juuri ja juuri jalkaan ja kiristivät. Pitää tilata yhtä kokoa suuremmat. Enkä edes väsynyt, kun kävelin ryhmältä kotiin, vaikka tuli kierrettyä postin kautta. Ehkä minulla on vielä toivoa saada kunto kohilleen. Uudet kengät auttaisivat asiaa varmasti vielä vähän lisää, mutta paska tuuri. Pitää odottaa vielä pari viikkoa, jos uusi tilaus onnistuisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti